Радно време Завода: Пон. - Пет: 07 - 20ч. / Суб. и Нед: 08 - 18ч.
Саветник за заштиту права пацијента
На основу Закона о правима пацијената (Сл.гл РС бр.45/13) у јединици локалне самоуправе заштиту права пацијената пружа Саветник за заштиту права пацијената.
Ради заштите права својих права из области здавствене заштите пацијенти из Крагујевца могу се обратити правници Биљани Томић.
Адреса: ул. Трг Слободе бр.3
Број канцеларије и спрат: соба 217; II спрат
Радно време: 7.30 – 15.30 часова
Телефон: 034/ 306-270 и 060/ 2340368
e-mail: btomic@kg.org.rs
Члан 41 Закона о правима пацијената
(1) Пацијент, односно његов законски заступник, приговор може поднети саветнику пацијената писмено или усмено на записник.
(2) По приговору из става 1. овог члана, саветник пацијената одмах, а најкасније у року од пет радних дана од дана подношења приговора, утврђује све битне околности и чињенице у вези са наводима изнетим у приговору.
(3) Након утврђивања свих релевантних чињеница и околности, саветник пацијената сачињава извештај, који одмах, а најкасније у року од три радна дана, доставља подносиоцу приговора, руководиоцу организационе јединице и директору здравствене установе, односно оснивачу приватне праксе.(4) Директор здравствене установе, односно оснивач приватне праксе, обавезан је да у року од пет радних дана од добијања извештаја саветника пацијената, достави саветнику пацијената обавештење о поступању и предузетим мерама у вези са приговором.
(5) Подносилац приговора, који је незадовољан извештајем саветника пацијената из става 3. овог члана, може се, у складу са законом, обратити Савету за здравље, здравственој инспекцији, односно надлежном органу организације здравственог осигурања код које је пацијент здравствено осигуран.
(6) Саветник пацијената доставља месечни извештај о поднетим приговорима директору здравствене установе, ради његовог информисања и предузимања одређених мера у оквиру његове надлежности.
(7) Саветник пацијената доставља тромесечни, шестомесечни и годишњи извештај Савету за здравље.
На основу Закона о правима пацијената (Сл.гл РС бр.45/13) у јединици локалне самоуправе заштиту права пацијената пружа Саветник за заштиту права пацијената.
Ради заштите права својих права из области здавствене заштите пацијенти из Крагујевца могу се обратити правници Биљани Томић.
Адреса: ул. Трг Слободе бр.3
Број канцеларије и спрат: соба 217; II спрат
Радно време: 7.30 – 15.30 часова
Телефон: 034/ 306-270 и 060/ 2340368
e-mail: btomic@kg.org.rs
Члан 41 Закона о правима пацијената
(1) Пацијент, односно његов законски заступник, приговор може поднети саветнику пацијената писмено или усмено на записник.
(2) По приговору из става 1. овог члана, саветник пацијената одмах, а најкасније у року од пет радних дана од дана подношења приговора, утврђује све битне околности и чињенице у вези са наводима изнетим у приговору.
(3) Након утврђивања свих релевантних чињеница и околности, саветник пацијената сачињава извештај, који одмах, а најкасније у року од три радна дана, доставља подносиоцу приговора, руководиоцу организационе јединице и директору здравствене установе, односно оснивачу приватне праксе.(4) Директор здравствене установе, односно оснивач приватне праксе, обавезан је да у року од пет радних дана од добијања извештаја саветника пацијената, достави саветнику пацијената обавештење о поступању и предузетим мерама у вези са приговором.
(5) Подносилац приговора, који је незадовољан извештајем саветника пацијената из става 3. овог члана, може се, у складу са законом, обратити Савету за здравље, здравственој инспекцији, односно надлежном органу организације здравственог осигурања код које је пацијент здравствено осигуран.
(6) Саветник пацијената доставља месечни извештај о поднетим приговорима директору здравствене установе, ради његовог информисања и предузимања одређених мера у оквиру његове надлежности.
(7) Саветник пацијената доставља тромесечни, шестомесечни и годишњи извештај Савету за здравље.